Sometimes I wonder if it's worth it ♥

varning för depptext, haha..

usch, igårkväll/natt/idag har varit hemskt.
allt gick fel och jag mår skit.
Faktum är att jag ska inte dricka när jag inte mår bra, för det blir värre och jag kan inte hantera sorg när jag är ledsen och full haha, det blir bara fel och jag litar inte på mig själv sometimes.
Hände en del saker, inget jag orkar skriva om här men jag är inte på topp.
Kom hem för typ 2 timmar sen kanske, och snart kommer fina Marina hit och håller mig sällskap, så då har jag en axel att gråta mot hahaha, patetisk tjej jag är. Nejmen det är tur att hon kommer, känner mig typ ensammast i världen atm så ah.. b r ö l .

Vet inte vad jag mer ska skriva, har förberett lite tidsinläggda, sen skriver jag mer när jag mår bättre och känner mig mer kapabel till att blogga för nu vill jag typ bara gräva ner mig under täcket och dö haha.. med andra ord har jag inte så extremt mycket inspiration till att blogga. Men det vänder nog om ett par dagar, hoppas jag.




Kommentarer
Postat av: Den-som-inte-får-nämnas-vid-namn

Jag snappade upp din uggla påvägen till Hogwarts, håller henne nu som gisslan.

Hadar eller ugglan dör.



Nejmen jag älskar dig :D <3

2011-09-24 @ 23:44:10
URL: http://lordvoldemort.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0