2 oktober 2011 ♥

En liten text om dagen dåååå,
vaknade runt 2 av att Louise kom in och väckte mig hähä :D Gjorde mig iordning lite snabbt och så vandrade vi ner till stallet. Vi hade fått reda på att det antagligen skulle börja regna så vi skyndade oss lite med att fixa Hadar osv.
Jag började rida, vi dressyrade lite på ridbanan. Gick helt okej, han släppte efter ganska snabbt, tränade mycket halter, igångsättningar osv. för att hålla honom aktiverad och så, halterna blev bättre ganska snabbt och försökte få honom att hålla formen i övergångar och avsaktningar, då han gärna bara kör upp huvudet hehe. Blev bättre allt eftersom, men jag kommer på mig själv ibland med att kräva lite för mycket av honom nu kanske, han tappar ju väldgt mycket efter sommaren och så, och han tjurar ihop lite när jag begär lite too much av honom. Men all in all så gick det helt okej idag!

Sen fixade vi resten , innan vi gick upp till Louise och lirade CoD for a while innan vi åt middag och sen åkte jag heeeem, mötte Madde i slussen haha! Kände inte igen henne först och råkade typ ge henne värsta mördarblicken typ innan jag såg att det var hon hahaha! failad jag är :D

Sen plockade Fredde upp mig och så var jag med honom ett tag innan han körde in mig till staden och så fikade vi tillsammans med Ellinoooor, Danne, Helena och Flizzzze. Drack te, babblade och hade det allmänt mys. Sen joinade Ellinor mig hem och vi har suttit på balkongen och pratat om allt mellan himmel och jord, så himla länge sen jag träffade henne sist, jättekul verkligen :') har saknat skitungen galet mycket! Nu ligger vi i sängen och glor på film så får vi se vad vi sysselsätter oss med sedan :D

Det var min dag i inte allt för korta drag haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gör du designers åt andra? :)

2011-10-03 @ 11:10:57
URL: http://flumrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0